For Kristus gav seg sjølv for oss. Han ville fria oss ut frå all urettferd og reinsa oss, så vi kan vera hans eige folk som med ihuge gjer gode gjerningar. Titus 2,14

mandag 4. oktober 2010

Forsyne seg fra blomster

Denne bien er fotografert i Geirs urtehage i september i år. Tenk å ha til jobb å drikke fra en nydelig blomst. Og siden lagre næringen, og gi den videre - til seg selv, senere, eller til andre som trenger mat.



Denne bloggen skal være en slik lagerplass der jeg kan plassere ting jeg har sett og spist og grunnet på. Har jeg i alle fall tenkt. Så får vi se om den blir nettopp det, eller utvikler seg til noe annet. 

Delt glede er tredobbel glede - hvis andre også finner glede i mine gleder, og dessuten gir gode tilbakemeldinger - og delt innsikt er kanskje tatt imot, og dermed doblet - og så kan innsikten min - og vår - dessuten justeres av folk som leser og gir korrigerende eller utfyllende beskjed.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar