For Kristus gav seg sjølv for oss. Han ville fria oss ut frå all urettferd og reinsa oss, så vi kan vera hans eige folk som med ihuge gjer gode gjerningar. Titus 2,14

torsdag 26. mai 2011

Seeren

Jeg så meg selv i speilet
-    og gikk og skiftet klær

Eg såg meg sjølv i spegelen
-    du verda kor fin eg er!

Jeg så meg selv i speilet
-    huden var blek og ru

Eg såg meg sjølv i spegelen
-    og der var jammen du!

Jeg så meg selv i speilet
og gransket alt jeg så

No ser eg ikkje lenger
-    har anna å tenke på -




Må nå ta en kikk iblant likevel, da, bare for å kontrollere
Og veit de?
Nett i stad berre LAUT eg skifte sko
såg eg☺


Ja, jeg så virkeleg det, ja.
Ja visst,

Ja

Sannelig

-

Skunda meg, skunda meg,

Sjå,
og

FÅ DEI  PÅ!

------------------------------------------------------------

Litt om høyraren og prataren også:
Han som bygde huset sitt på sand - det som ramla ned når stormen kom - han høyrde, men handla ikkje.
Medan han som hadde det ståande huset, det som sto gjennom alle stormar og flaumar, det var han som både hadde hørt, og som deretter handla deretter - fortalde Jesus i Matt. 7, 24-27.

Matt. 7, 21: Ikke enhver som sier til meg: 'Herre, Herre!' skal komme inn i himmelriket, men den som gjør min himmelske Fars vilje.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar